søndag den 3. februar 2013

Sidste dag på barsel

Efter en helt fantastisk ferie i Skallerup Klit sammen med mine forældre, min søster, svoger, samt deres tre dejlige børn og et brag af en sølvbryllupsfest i nat er det nu tid til at pakke tasken.

I dag er nemlig min sidste dag på barsel og i morgen er jeg atter aktiv studerende. Jeg starter ud med 2 uger på skole, hvorefter jeg skal knap 8 uger i praktik i psykiatrien og selvom det er lidt vemodigt at skulle ud af barselsboblen, så glæder jeg mig også helt vildt til at starte op igen.

Jeg starter selvfølgelig ud med syge børn. Hailey hoster, har feber og er bare rigtig sløj. Så som det ser ud lige nu, skal hun ikke i vuggestue i morgen. Det er simpelthen så typisk. Vi har ikke haft syge børn i jeg ved ikke hvor lang tid, og nu - lige inden jeg starter op igen - ligger 2 ud af 3 børn syge. Nu må vi se hvordan vi løser det. Jeg er i hvert fald lige nødt til at møde op til introduktionen i morgen og så må vi tage den derfra..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar