mandag den 23. juli 2012

Barnedåb

I går havde vi den bedste dag! Tak til alle gæster fordi I ville komme og tusind tak for de mange flotte gaver.

Dagen startede egentlig 1 minut over midnat, hvor "Happy Birthday" begyndte at spille udenfor min dør - tak mor! ♥

Om morgenen havde vi travlt med bordopdækning - og så skulle jeg selvfølgelig også fejres. Jeg kan slet ikke vente med at komme i gang med at bruge min nye fødselsdagsgave. Jeg fik nemlig en KitchenAid i farven mint. Juhuu! Nu venter jeg i spænding på at afhente den indenfor 2 uger.


I kirken var Hailey (som altid) glad og nysgerrig - på nær da der blev holdt 1 minut stilhed grundet tragedien samme dag sidste år. Med Bedstefar som bærer og Bedste og BedsteBirgit som faddere fik Hailey dog sine 4 navne, og vi kunne fortsætte dagen i haven (tak kære vejrguder!)

 
 

Hovedpersonen var slet ikke mærket af det der skete. Hun hyggede sig og nød at gå rundt fra arm til arm. Vi er to meget stolte forældre!




På trods af en lang dag med mange mennesker og mange nye indtryk, så vores datter således ud, da alle gæsterne var smuttet:


Fantastisk!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar