fredag den 6. juli 2012

Home sweet home

Selvom det har været en fantastisk uge med godt selskab, lækker mad, hyggelige udflugter og shopping, bliver det nu meget rart at sove i sin egen seng igen. Ikke mindst for Tristan, der har måtte nøjes med en fesen weekendseng, der oven i købet gik i stykker undervejs.
Hvor "heldig" kan man være?


Efter en ordentlig omgang rengøring i sommerhuset, gik turen nordpå igen og kl. 14 kom vi hjem - godt brugte. Tristan er atter syg og har feber, så Ken blev hjemme med ham og puttede på sofaen, mens jeg tog tøserne med hjem til Bedste og Bubbar.

Det har været en helt fantastisk uge. Endelig fik vi tid til bare at koble fra og nyde ferien. Dog gik min hukommelse lidt for meget på ferie, da jeg pludselig stod i stuen og ikke kunne mindes hvor jeg havde lagt Hailey..

"Moaaar, hun ligger inde på din seng!"

Hvad skulle jeg dog gøre uden min 3 årige datter Naya?

 

Ugen har budt på en masse hyggelige stunder. Vi tog på udflugt til Givskud Zoo, hvilket var en kæmpe succes, men knap så hyggeligt hen mod middagslurs-tiden med trætte børn og en baby der hellere vil opleve verden fremfor at ligge i en barnevogn - Stress!! Jeg kunne forestille mig at det ikke har været noget kønt syn med Ken og jeg rendende med tre skrigende børn tværs gennem parken for at nå til bilen ASAP! Heldigvis faldt de alle til ro da vi kørte - lige indtil 15 minutter før ankomsten til sommerhuset.
1-2-3-4-5-6-7-8-9-10 og puuust ud! ;)


Derudover stod ugen på shopping i Kolding storcenter, tur til vandet, ture på legepladsen, solbadning, vandballonkamp i haven mm. Det lader da også til vi havde valgt den helt rigtige uge med hensyn til vejret, så vi kunne vist ikke have ønsket os mere. Vi glæder os allerede til turen går til Sjælland i sensommeren for at besøge Mads og Louise på deres hjemmebane.


Efter utallige hjemmebagte belgiske chokoladekager, slik, sodavand og god mad er jeg nu 1 kilo rigere.. Slankekur - sæt igang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar