lørdag den 21. juli 2012

Endnu mere ferie

Endnu en ferieuge er ved at være ved vejs ende. Ken har haft ferie denne uge og det har vi nydt! Næste uge skal Ken atter arbejde, mens jeg har endnu en uges ferie sammen med krudtuglerne.

Vi tog ungerne med til Sæby for at besøge Bedste og Bubbar i campingvognen, hvilket var et kæmpehit! Især Naya nød at gå langs strandkanten og samle strandskaller. Dagen blev sluttet af med en stor is med flødebolle på toppen. Man har vel ferie.. Vi håber på at kunne tage derop på ferie i uge 34 eller 35, hvor Ken igen har ferie.


Derudover er tiden gået med en tur i svømmehallen, tøseshopping og barnedåbsplanlægning. Hailey skal døbes i morgen og vi er næsten klar. Teltet er sat op i haven. Bordene på plads. Maden lavet! Det eneste vi mangler i morgen tidlig er at pynte op og så er vi vist ved at være klar. Jeg havde ellers svoret at jeg skulle tidligt i seng - men her sidder jeg stadig og klokken nærmer sig midnat.



Jeg må hellere krybe til køjs, så jeg er frisk til at fejre vores lille guldklump i morgen. Vi glæder os!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar