søndag den 2. december 2012

1. søndag i advent

1. søndag i advent har stået på hygge hele dagen. I morges efter morgenmaden blev der lavet perleplader i stor stil i nattøj og morgenhår. Perler er et kæmpe hit for tiden - og gerne hvis det er glimmer- eller guldperler. Naya kan fordybe sig i flere timer. Alle pladerne ligger nu alle klar til strygning på køkkenbordet. Så ved jeg hvad jeg skal lave inden jeg hopper i seng.

 
 
Efter Tristans middagslur var der køkkenhygge hos Bedste og Bubbar. Naya og Tristan skulle hjælpe med at bage pebernødder og vaniljekranse og fik lækkerierne med hjem i deres små kagedåser. Ken og jeg tog på noget forsinket tur i Plantorama for at finde gran og nips til adventskrans og kalenderlys. Ja ja, bedre sent end aldrig, ik? Plantorama var rippet for stort set alt pynt, men vi fandt dog lidt der kunne bruges. Jeg får lige taget billede af dekorationerne i morgen i dagslys (og når jeg har købt bloklys. Jep, jeg regnede med vi havde nogle tilbage fra brylluppet, men nej.. Så må i Fakta som det første i morgen for at hente lys - øv!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar