mandag den 3. december 2012

Soon-to-be vuggestuebarn

Da jeg afleverede de to krudtugler i institutionen i morges, kom en dreng hen til mig da jeg var ved at gå og spurgte: "Hvor skal du hen?". Jeg svarede, at jeg skulle hjem til den lille baby, som var hjemme sammen med sin far. Det svar godtog drengen og da han var på vej væk kom pædagogen hen til mig. "Jaa, nu er der jo også kun en måned til at Hailey starter her", sagde hun så.

Der stod jeg og omtalte mit soon-to-be vuggestuebarn som 'lille baby' og lige om lidt bliver hun revet ud af sin trygge hverdag hos mor og sat ind til en flok fremmede børn i en institution.. Gisp! Ej, helt fremmed er det ikke for hende, da hun har kommet i institutionen hele sit liv, når de store skulle hentes, men alligevel - GISP! Det betyder jo at december måned er sidste måned Hailey og jeg har sammen på barsel og at studielivet snart starter op igen for mit vedkommende. Jeg er slet ikke klar!

2 kommentarer:

  1. Ej hvor er det vildt at hun allerede skal starte i vuggestue. Kan slet ikke forstå at hun allerede er blevet så stor.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan jeg heller ikke. Jeg kan ikke helt få det ind i hovedet, at det faktisk allerede er ved at være tid. Denne barsel er løbet total løbsk tidsmæssigt.

      Slet