mandag den 21. januar 2013

Restaurant Mor

Min mor viste mig engang en tegneseriestribe fra avisen hvorpå der stod "Restaurant Mor, åbent hele natten". Dengang grinede jeg af den, men tænkte ikke videre over det, men nu kan jeg da virkelig sætte mig ind i hvordan hun har haft det dengang jeg var lille.

I går tog vi beslutningen herhjemme. Projekt Stop Natamning er gået i gang. Det er vigtigt for os at vi får nogenlunde styr på det inden hverdagen banker på om er par uger, så vi er meget spændte på hvor længe der går før Hailey vænner sig til det.

Efter de mange opvågninger i nat er jeg allerede godt træt og har da også tænkt om det nu er det værd, men nu er beslutningen taget og den holder vi ved. Det bliver jo meget bedre når først vi er kommet igennem det. Og Gud, hvor jeg glæder mig til vi når dertil.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar