onsdag den 2. januar 2013

Vuggestue-tid

Så kom dagen jeg har gået og ønsket ville blive væk. Haileys første dag i vuggestue.
Når jeg tænker over det, kan jeg overhovedet ikke få det til at passe, at tiden Hailey og jeg havde hjemme på barsel sammen er slut og at der nu begynder et helt nyt kapitel i vores liv. Hvor blev tiden lige af? Og hvorfor går den så hurtig?

De to store var ellevilde i morges over at Hailey skulle med i institutionen og Naya var sågar hurtig til at komme i tøjet i morges - det ligner hende ellers ikke! De fulgte også med ind på vuggestuen og ville se hvordan Hailey tog det. Heldigvis kender hun stedet og personalet rigtig godt, da hun har kommet der lige siden hun blev født, så krøb bare rundt for sig selv og hyggede sig. Hun kunne ikke være mere ligeglad da jeg en gang i mellem gik med Naya eller Tristan ind på en af de andre stuer. Fedt! Det er åbenbart kun moren der har et problem med at hun allerede er et vuggestuebarn.

Efter knap 3 timer var det tid til at tage hjem igen og Hailey faldt omkuld med det samme hun ramte dynen. I morgen tager vi næste skridt, hvor hun skal være der alene i halvanden times tid.

Naya hjælper Hailey af tøjet



Tittebøøøh - Haileys nye yndlingsleg



Ingen kommentarer:

Send en kommentar