torsdag den 3. januar 2013

Trøsteshopping

Nu når yngste skud på stammen er startet i vuggestue har jeg følt mig nødsaget til at trøsteshoppe lidt. Bare for at holde tankerne om vuggestuestarten lidt på afstand. Og at der så er udsalg i øjeblikket, gør jo bare det hele endnu bedre.

Her er de kup jeg har gjort mig på dette års januar-udsalg. Gud, hvor det føles godt ;-)

Naya har fået sweatbukser/trøje m. pailetter fra Name-It.
Bukser fra Knast, 2 trøjer, samt 3 legggins fra Mikro Makker.

Hailey har fået en langærmet body fra Småfolk.
Sæt fra Danefæ. Katvig jr. sengetøj, samt smækbukser fra Krutter.

Tristan har fået en børnehaverygsæk, samt trøje fra Danefæ.
2 par bukser + vest fra AlbaBaby, samt trøje fra Mikro Makker.
Tøjet fra Mikro Makker er købt i Salling til 30 kr stykket. Det resterende er købt hos babyfryd.dk, milledille.dk og hoppeloppe.dk. Jeg kan i øvrigt stærkt anbefale babyfryd! Jeg havde tøjet dagen efter det var bestilt og deres service er i tip-top!

Da Hailey skulle være halvanden time alene i vuggestuen i dag, skulle jeg finde noget at fordrive tiden med. Jeg tog en tur i Føtex og faldt over disse lækkerier:


Sweatbukser med stjerner langs siden, twillbukser og trøje med multiprint til Tristan, samt neonpink leggins til Naya. I alt 300 kr! Det kunne jeg ikke stå for, så det røg med i kurven. Og nårh, ja. Så købte jeg en buket blomster til mig selv for at have noget smukt at se på, mens jeg ventede på at det var tid til at hente prinsessen fra vuggestuen igen.

2 kommentarer:

  1. Ikke tosset med udsalg :D

    SvarSlet
  2. Nej for Søren. Udsalg er et hit :) Næste gang håber jeg der blir penge til lidt godt til moren ;p Sjovt som det altid er ungerne der kommer i fokus når jeg skal bruge penge. Det er sjovest at købe til dem.

    SvarSlet